Під час вивчення 9 модуля я зробила такі висновки:
- Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
- Учні мають бути активним у власному навчанні.
- Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
- Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
- Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
- Учні мають бути активним у власному навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий